Camí Vell de Cullera, 3. Sueca (46410) 96 171 11 41 administracio@aiguesdesueca.com

Comunicat: Fusió de les entitats bancàries Bankia i Caixabank.

A conseqüència de la fusió de les entitats bancàries Bankia i Caixabank, els seus clients hi han obtingut noves domiciliacions bancàries operatives. S'aconsella als abonats del servei de l'Entitat Pública Empresarial "Aigües i Sanejament de Sueca" que cal actualitzar la seua domiciliació bancaria a través dels següents canals de comunicació. En tot cas, deuran aportar la documentació corresponent.

• web A través del formulari SEPA de la nostra web.
  • web De forma presencial en la nostra oficina: Camí vell de Cullera, 3, 46410, Sueca (València).

La propera facturació de la zona marítima corresponent al quart trimestre de 2021 es durà a terme el dia 22 de novembre de 2021 i la facturació de la zona de Sueca corresponent al quart trimestre de 2021 es durà a terme el dia 20 de desembre de 2021.

Han de conéixer els abonats de l’Entitat que en el moment en què es realitze el procés de facturació fins al moment del càrrec bancari, els canvis efectuats en aquest termini seran operatius per a les facturacions posteriors.
El càrrec al banc del quart trimestre de 2021 de la zona marítima serà a partir del 17 de desembre de 2021, i el càrrec bancari del quart trimestre de 2021 de la zona de Sueca serà a partir del 13 de gener de 2022.

Recomanem als abonats de l’Entitat que si en dies posteriors al càrrec bancari (entre 15-20 dies) no han rebut el mateix, que contacten amb la nostra oficina per comprovar si la seua entitat bancària, ha procedit a la devolució de la factura, evitant així càrrecs per costes i constrenyiments generats per l'impagament en via executiva.

p1

TRADUCCIÓN:

A consecuencia de la fusión de las entidades bancarias Bankia y CaixaBank, sus clientes han obtenido nuevas domiciliaciones bancarias operativas. Se aconseja a los abonados del servicio de la Entidad Pública Empresarial "Aigües y Saneamiento de Sueca" que hay que actualizar su domiciliación *bancaria a través de los siguientes canales de comunicación. En todo caso, deberán de aportar la documentación correspondiente.

• web A través del formulario SEPA de nuestra web.
  • web De forma presencial en la nuestra oficina: Camí vell de Cullera, 3, 46410, Sueca (València).

La próxima facturación de la zona marítima correspondiente al cuarto trimestre de 2021 se llevará a cabo el día 22 de noviembre de 2021 y la facturación de la zona de Sueca correspondiendo al cuarto trimestre de 2021 se llevará a cabo el día 20 de diciembre de 2021.

Tienen que conocer los abonados de la Entidad que en el momento en que se realice el proceso de facturación hasta el momento del cargo bancario, los cambios efectuados en este plazo serán operativos para las facturaciones posteriores.
El cargo en el banco del cuarto trimestre de 2021 de la zona marítima será a partir del 17 de diciembre de 2021, y el cargo bancario del cuarto trimestre de 2021 de la zona de Sueca será a partir del 13 de enero de 2022.

Recomendamos a los abonados de la Entidad que si en días posteriores al cargo bancario (entre 15-20 días) no han recibido el mismo, que contactan con nuestra oficina para comprobar si su entidad bancaria, ha procedido a la devolución de la factura, evitando así cargos por costas y constreñimientos generados por el impago en vía ejecutiva.

Contactanos

Teléfono de oficina 96 171 11 41